الإنس والجبس
  • translation missing: ar.products.product.sku
  • الكمية المتاحة: متاح الكمية متاحة نفذت الكمية يمكنك شراء هذا المنتج حتى إذا نفذت الكمية

الإنس والجبس

LE 45.00
التفاصيل

فى مثل بيقول اللى يعيش ياما يشوف .... أنا بأكدلكم ان اللى قال المثل دا كان دكتور عظام قاعد فى نبطشية الطوارىء بتاعته في المستشفى ... يعنى مثلا حصل حاجة كدا وانا قاعد فى إحدى النبطشيات عجيبة جدا ، ما تخيلتش في يوم انى هشوفها ...أو هسمع عنها ... ولو كنت سمعت عنها كنت هفكرها نكتة وعمرى ما هصدقها

شوهدت مؤخراً

العودة إلى أعلى