طاجن تورلى باللحمة
  • الكمية المتاحة: متاح الكمية متاحة نفذت الكمية يمكنك شراء هذا المنتج حتى إذا نفذت الكمية

طاجن تورلى باللحمة

LE 30.00
التفاصيل
عارفين كلنا المثل الشعبي اللي بيقول : اللي على دماغه بطحة بيحسس عليها. يعني ممكن البطحة دي ما حدش يكون شايفها ولا حاسس بها، لكن من كتر ما صاحبها حاسس بها، بيتهيأله إن الناس شايفاها.. فبيحاول من غير ما يحس يحط إيده عليها علشان يغطيها.. لحد اللي مش شايف بيشوف !.

شوهدت مؤخراً

العودة إلى أعلى
Liquid error (layout/theme line 288): Could not find asset snippets/globo.preorder.script.liquid